16 Ocak 2015 Cuma

Bu Kadın'a hayat yasak



Bazı şeyler eskisi gibi değil.
Senden uzaklaşmayı seçmiştim ama her defasında sana geri dönüyorum.
İçimde bir yerler acıyor.Bunu paylaşmak için yine seni seçtim.

İstediğim o kadar çok şey vardı ki.Hepsine ulaşacağım derken önüme engeller sıralandı.Aşamadım.
Olduğum yerde umutsuzca bekliyorum.

Tatlı, acı, ekşi...
Yürümek, koşmak, bisiklet sürmek, dans etmek, yüzmek, zıplamak...
Heyecanlanmak, üzülmek, deli gibi haykırarak ağlamak...
Yasak bana.
Kısacası...
Bu Kadın'a hayat yasak.Nefes almak yasak.Kalbinin atması yasak.

Bu Kadın'ın en büyük yasağı O Adam...
Çünkü Bu Kadın'a bu kadar hissi tek yaşatabilen O Adam.



''Be my friend
Hold me, wram me up, 
Unfold me,
I am small,
I'm needy
Warm me up
And BREATH ME...''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dikiz